ثبت شرکت در خارج از کشور
چه در دوران تحریم چه پس ازکاهش و لغو تحریم ها از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور می توانید از مزایای داشتن یک شرکت خارجی برای بازرگانی و سرمایه گذاری بین المللی استفاده نمایید.
به این شکل که شرکت واسط امور تجاری شما متعلق به خود شما باشد و امور نقل و انتقال پول و ثبت سفارش و ترانسفر کالا ازطریق شرکت خود شما انجام خواهد شد.
همچنین ثبت شرکت در خارج از کشور یکی از راه های گرفتن اقامت و ورود به آن کشور محسوب می شود. برای مهاجرت به یک کشور گاهی باید اقدام به سرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با صرف هزینه و وقت کمترازطریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.
اطلاع ازقوانین حقوقی و ثبتی هر کشور امکان نیل به این هدف با سرعت و اطمینان بیشتر را برای شما فراهم می آورد لذا توصیه می کنیم در این خصوص با کارشناسان مجرب موسسه ما تماس حاصل نمایید.
افتتاح حساب بین المللی از روشهای دیگرتسهیل تجارت بین الملل است.
با افتتاح حساب بانکی بین المللی علاوه بر امکان اخذ ویزا کارت، شما می توانید از امکانات اینترنت بانک و سوئیفت و حوالجات اینترنتی نیز به راحتی استفاده نمائید .البته محدودیت هایی نیز وجود دارد که می کوشیم شما را با این محدودیت ها و راه حل ها ی آن آشنا نمائیم.
ثبت شرکت در خارج کشور توسط موسسه حقوقی آدلان
برای کسب اقامت در هر کشوری میتوانید در کشور مد نظر خود شرکت ثبت کنید. با ثبت شرکت در خارج کشور دیگر نیاز نیست برای اخذ اقامتگاه سرمایه گذاری های کلان کنید ثبت شرکت به شما کمک میکند تا در مدت زمان کوتاه و هزینه ی کم در کشور مدنظر خود اقامت بگیرید و در آنجا فعالیت و کسب و کار داشته باشید .
ثبت شرکت تجاری
ثبت شرکت در خارج کشور میتواند یک سرمایه گذاری بین المللی برای شما باشد.
افتتاح حساب بانکی بین المللی
اگر اقدام به افتتاح یک حساب بانکی از نوع بین المللی کنید میتوانید اقدام به اخذ ویزا کارت کنید،همچنین می توانید از امکانات دیگری همچون اینترنت بانک و همچنین سوئیفت واز حوالجات اینترنتی بهره بگیرید.